Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Eva - 15 mars 2009 21:40

är väl ändå kärleken?

Under dessa veckor som jag inte orkat mycket... så har min käre man fått stå ut med mkt... inte bara tagit hand om allt de "vardagliga" utan även en "gnällig-sjukling" alias me....

Tyvärr så orkar man inte säga så mkt när man känner sej som en urdiskad tvättsvamp...


Därför hoppas jag väl att min käre man "snubblar in" å ser detta inlägg... å på så vis kanske förstår mina känslor för honom ;0)

---------------------------------------------------------------------------

 Aldrig ska jag sluta älska dig.

----------------------------------------------------------------------------

Jag vet att jag inte är nå'n skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dig som ingen annan har
Jag är ingen särskild men's du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Ge inte upp

Livet är en gåta
Du är gåtans svar
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
För också när jag tvivlar det känns som allt är slut
Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut

Aldrig ska jag sluta

När jag klantar mig
När jag sviker dig
När jag sabbar och förstör
Var kvar ändå
Tro för oss två
För du vet jag än gör
Ja, vad jag än gör.

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Älska mig då

Aldrig ska jag sluta

Älska mig då
Älska mig då
Älska mig då

----------------------------------------------------------------


Av Eva - 15 mars 2009 11:56

HUR kan en sån låt vinna? falskt å jävligt sjöng hon. å ändå VINNER hon... tja de enda man kan se som bra med detta är väl att Sverige INTE vinner, å på så sätt slipper en massa kostnader!


Här kommer en lista som ni gärna får kopiera och svara på :0) alltid lika kul att se svaren!

---------------------------------------------------

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött på att vara sjuk!

Är det nåt du absolut inte äter: ISTERBAND!!!

Kläder just nu: På väg in i duschen. Men de blir väl mjukisbyxor/tröjja.

Musik just nu: Lyssnar inte på något just nu men Takida och Guns & Roses går alltid hem.

Vad sa du senast: Låt bli att lämna choklad framme vid sängen, tänk om Lexi tar det efter att katterna lekt ner det på golvet. (till J.)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj vilken fråga. Vet faktiskt inte....

Längd och vikt: 160 och några för många kg.

Hur många kuddar sover du med: 1

Favoritväder: sol, varmt och lite lagom vind.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vatten, yxa och någon stark som kan rädda mig.. varför inte Magnus ;-) *moahhhaaahhaaaa*

Spelar du nåt instrument: Inte nu längre, har spelat gitarr

Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla.

Sparare eller slösare: Slösare eller både och, det beror på vad det handlar om. Fast.... slösa??? MED VILKA PENGAR DÅ?? kan man fråga sej...

Vem är viktigast för dig: Min familj. Mina vänner.

Bästa film: Dirty dancing, den är lika bra fortfarande 25 år senare.

Tror på liv på andra planeter: Ja, det borde väl finnas liv på andra planeter också.

Kommer du ihåg din första kärlek: Mm.

Har du några homosexuella vänner: Nje, inte va jag vet.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är klart!

Hur många barn har du/vill du ha: Har inga. Men lånar gärna "söstra mi" två gossebarn :0)

Bio eller promenad: Promenad.

Snarkar du? Vet ej...

Rädd för insekter? O ja!
Äckligaste insekten: Spindel, skalbagge, fästing, alla är äckliga.

Bästa bok? All-läsare. Men den bok som jag kommer ihåg mest är nog "Inte utan min dotter"

Vad vill du jobba som? Hundtränare.

Pizza eller hamburgare? "pest eller kolera?" okej... hamburgare

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Väldigt välstädat vill jag ha det! MEN :0) har det INTE *hehe*

Gungar du på stolen? Nej.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet, jag är höjdrädd.

Hur många syskon har du? En syster.

Vad är du mest rädd för? Att det ska hände något med dem jag älskar

Är du rädd för blod? Avskyr provtagning! men "rädd"? nje...

Saltar du på maten? Jo, jag gör nog de... men inte alltid.

Gillar du att sjunga? ja absolut! särskilt i bilen.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Bas 40. (barnskötare)

Anser du att du är stark? Psykiskt - ja, fysiskt - sådär.

Brukar du sola? Älskar sol men ligger inte å pressar!

Vad gör du om du får hicka? Ehm??? Hickar såklart.... vad annars.

Röker du? Nej, har slutat för evigheter sen. Tyvärr räknas jag väl till "passiv rökare" Då J röker

Snusar du? Nej.

Kaffe, te eller inget? Både och... men kan lika gärna vara utan.


----------------------------------------------------------


Och nuuuuuuuu till nåt helt annat.... hehe.... BILDER... vad annars...

Kira... min vackra pälskling...

Snorvalp *moahahahaha*

Du lurades "säger Kira"  Du lovade att VISKA en sak, INTE bitas... fuskunge....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards