Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

underbaraste i hela världen...

Av Eva - 15 mars 2009 21:40

är väl ändå kärleken?

Under dessa veckor som jag inte orkat mycket... så har min käre man fått stå ut med mkt... inte bara tagit hand om allt de "vardagliga" utan även en "gnällig-sjukling" alias me....

Tyvärr så orkar man inte säga så mkt när man känner sej som en urdiskad tvättsvamp...


Därför hoppas jag väl att min käre man "snubblar in" å ser detta inlägg... å på så vis kanske förstår mina känslor för honom ;0)

---------------------------------------------------------------------------

 Aldrig ska jag sluta älska dig.

----------------------------------------------------------------------------

Jag vet att jag inte är nå'n skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dig som ingen annan har
Jag är ingen särskild men's du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Ge inte upp

Livet är en gåta
Du är gåtans svar
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
För också när jag tvivlar det känns som allt är slut
Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut

Aldrig ska jag sluta

När jag klantar mig
När jag sviker dig
När jag sabbar och förstör
Var kvar ändå
Tro för oss två
För du vet jag än gör
Ja, vad jag än gör.

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Älska mig då

Aldrig ska jag sluta

Älska mig då
Älska mig då
Älska mig då

----------------------------------------------------------------


 
 
Dat

Dat

15 mars 2009 22:01

Den låten är underbar! Å vad jag gillar den! KRAM

http://hundtraningen.blogspot.com

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

15 mars 2009 22:10

så vackert, jag blir alldelens rörd. klart han måste förstå om han läser detta!!!!kramis

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards