Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Eva - 11 mars 2009 20:32

jodå, jag står på benen. Haft en rent ut sagt förjävlig natt.... där jag har haft en grönj...lig feber"yra" vaknade flera gånger av att ja va sjublöt av svett....


Sen drömde jag mardrömmar om J.... om en massa konstiga grejer... å otrohet osv.... blä.... märks att man känner sej otillräcklig nu.. tur att jag har honom!! va 17 hade ja gjort annars ;0)


Fick en jättegullig present i söndags som jag totalt glömt bort att nämna :0) ett litet hjärta eller hm litet å litet... de va som en nyckelring som man kan sätta i kort på insidan. Så nog finns de känslor alltid :0)


Idag har vart en aning "bättredag"  visst, huvudvärken finns där ständigt, men orken börjar anas.... jag va rätt länge hos "söstra mi" å pratade/drack kaffe, UTAN att bli totalt dyngslut av barnskrik och bus.... efter besöket så tog vi bilen å åkte upp till den plats vi brukar gå på.... bara för att få LUFT... de va lite småkyligt och vinden höll en levande :0) de kylde på gött om kinderna. Men sååååååå gött å få komma UT!!! OCH... ja va FORTFARANDE inte totalt dyngslut! så nog verkar det gå åt rätt håll alltid!


Har tyvärr fått tillbaka den eländiga hostan IGEN, så jag hoppas läkaren ringer imorron eller senast på fredag. Så man kan få ta sej en kontroll I TID denna gång.


Nu i kväll har jag *stolt-som-en-tupp* gjort en STOOOOOOOOR bedrift!!!!!

Jag var till klubben, tog Lexi med mej... gick jättebra, både med skotten och med andra viffar... skötte sej jättebra trots att jag inte alltid va i närheten... känns verkligen otroligt tryggt med en så stabil skönhet! måste verkligen tipsa ALLLLAAAAAAA som vill ha en trygg och helt underbar flat att vända sej med stooort förtroende till Gunilla och hennes underbara hundar! känns så bra med en valp därifrån.... *asg-återigen... är DETTA- de-som-kallas-smygreklam* *asg*


Iallafall, så bestämde jag mej för att ENBART åka dit för MIN skull.... för de mesta så har tankarna gått till att man ska dit för att fixa å dona med fika/kaffe å allt annat, för att "serva" men inte denna gång... nu fixade jag fikat, satt mej ner och umgicks med alla trevliga klubbkompisar :0)

OCH de "bästa av allt" jag var inte kvar till sist, som så många gånger förr... utan vid halv 8 va jag därifrån!!! tror nog min kära man höll på å svimma, än fast han inte sa nå´t :0)


Så som sagt.... jag hoppas att de nu vänder, och att jag snart återhämtar mej... Har lovat mej själv att denna vår SKA jag ta hand om mej själv och min egen hälsa i första hand.... *vågen*


Näpp de vart ett långt inlägg.... UTAN bilder.... :0( har inte orkat eller haft lust att fota i de trökiga vädret som varit.


Ha de gött allihopa å tack för all omtanke! de värmer verkligen.


----------------------------

(på bilden ovan)

TÄNK!!! att Lexi vart Såååååååå liten!! :0) de går såååååå fort nu... nu ser man hennes gänglighet, bakbenen är såååå mkt högre än fram :0) ser inte klok ut lillsnuttan...


------------------------------------


Dagens slutsats;

Förhållandet till tid har vi själva hittat på
Vi har alltid tid om vi bara tillåter oss att göra det vi vill och brinner för.
Vad är viktigt för mig i livet just nu?

Allt är inte lika viktigt hela tiden.
När vi säger att vi aldrig har tid med än det ena än det andra,
så lurar vi bara oss själva, för vi kanske ska lära oss att göra
saker under olika tider i vårt liv… Inte allt samtidigt.

Jag har all tid i världen att göra vad jag vill för mig!
 
Var sak har sin tid.


En låt värd att lyssna till!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards