Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

ååååååå tusen tack.......

Av Eva - 27 mars 2009 17:24

Tackar å tackar igen Tin för den jättefina "awarden" /rosbuketten!!


Många kramar från mig...

Eva


Jag sänder vidare Rosor och Kramar till ALLA i min länklista.

Varsågod! Samtigt önskar jag alla mina kära läsare och vänner en TREVLIG HELG!


---------------

Resten av dagen har vart vila vila vila.. avstod träningen imorse då det blev en lång kväll igår på klubben.

Kursarna verkade helt okej, så det känns som det kommer bli en kanonkurs.


Näpp har inget mer att berätta idag...


Mer än att ikväll är det avslutning på Lets Dance... lite trökigt att det är slut, men spännande att se vem som vinner.


Kramizar å baj baj 


Läs å begrunna :0)

-----------------------------------------------------

Lika bra som vad


Om du kan börja dagen utan koffein,

Om du kan komma igång utan ginzeng och guarana piller,

Om du alltid kan vara munter och inte bry dig om värk och smärta,

Om du kan låta bli att klaga, och störa människor med dina problem,

Om du kan äta samma mat varje dag, och vara tacksam för det,

Om du kan förstå när dina vänner är upptagna och inte har någon tid över för dig,

Om du kan ha överseende med att dom du älskar låter sin ilska gå ut över dig, trots att du
inte har gjort något fel, när något går snett,

Om du kan bli kritiserad och få skulden utan att bli arg,

Om du kan ignorera en god väns lägre utbildning och aldrig rätta honom när han har fel,

Om du kan låta bli att behandla en rik vän bättre än en fattig,

Om du kan leva utan att ljuga och bedra människor,

Om du kan övervinna nervspänning utan medicinsk hjälp,

Om du kan slappna av utan att behöva dricka sprit,

Om du kan somna utan att ta hjälp av sömnmedel,

Om du ärligt kan säga att djupt i ditt hjärta så har du inga fördomar mot varken religion,
andra folkgrupper, politik eller andras tro,

Då min kära vän, då är du nästan lika bra som din hund.

 

 
 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

27 mars 2009 18:32

tack för tumm å tasshållning:)lovar att hålla tillbaka när det är er tur..herreguuuud, det är ju så mycket som kan gå fel..men det är väl det som gör det spännande..hunderiet;)grattis till den fina awarden. ha en fin helg:D

http://juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards