Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

jättelyckliggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!

Av Eva - 23 januari 2009 17:44

åååååååååå va glad jag är idag!!! tja iof kunde jag vart utan morronen, för jag fick akut åka ner till vårdcentralen då jag "återigen" fått skithög feber och urinvägsinfektion... så de vart pencilin för hele slanten :0( nåja.. de överväger ändå med vad resten av dagen hade att erbjuda....


Min älskling "skulle bara" gå in på OK å hämta ett paket, hmmm... mutter mutter från min sida då jag FÖRMODADE att det handlade om ett paket till hans jkla dator.... men jag fick bita mej i tungan efteråt.... *skrattar högt*


För vad hade han gjort!..... jooooooooooooooooo beställt "min kamera" å så löste han då ut den idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GISSA OM JAG ÄR LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!


å till råge på allt så fick Kira paket idag *fniss* tusen tack för det!

Bildbevis:


Taget med nya kameran... STRUNTA NU I BAKGRUNDER osv.... ja har inte lärt mej den ännu av förstålig orsak :0)

Gissa om fröken filur blev lycklig!!!!!!!!!!!!! Mini tittar å undrar va tusan hon har i munnen *asg*


Snacka om stolt flat..... hm... dålig skärpa... mörk bild... men... so what....


Inte lätt att va hund i detta hus inte.... med småttingar runt tassar och vill gäääääärna apportera dom med *asg*


Kolla coooooooolingen!!! denna bild älskar jag... snacka om talande bild...

 (Bull)


Mysfröken.... Aggi hos HUSSE såklart :=)


visst ser man verkligen hur hon njuuuuuuuter....


Kolla kontakten :0) INTE bakgrunden *asg*


Tess.... ville få in hennes underbara blick... men då vart fokuset på kudden... hmmm



 Kira gumman... läcker bild...


:0) charmtrollet...


Minimi....


Sååååååååå nu mina vänner... kommerjag å terra ÄNNU mer med bilder *moahhhaaaahhaaaaaaaa*


Men först.... barnvakt....



 
 
Åsa

Åsa

23 januari 2009 18:02

Härligt med en ny kamera! Jag funderar lite på att byta ut mitt gamla tröskverk också...
Nu vill vi se en massa bilder på dina vackra djur!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Sanni

Sanni

23 januari 2009 18:02

Vilken tråkig start på dagen:/
Men roliga paket du fått! Ser framemot mer bilder:)
Det verkar som Tess & Dizzy har samma underbara blick!
Kram Sanni

http://www.freewebs.com/sannidizzy

 
lotta

lotta

23 januari 2009 22:48

KUL med massor med bolder*asg* ..kira ser INTE ut att vilja släppa ninen i första taget;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards