Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Eva - 13 februari 2009 16:26

Börjar med ett litet Ps... *skäms-lite* vet att  jag vart jättedålig att skriva tillbaka på allas kommentarer!!! de är inte de att jag är "ohövlig" men tiden har inte riktigt funnits till... LOVAR att bättra mej! och hoppas att ni fortsätter skriva kommisar, de är sååååååå roligt att läsa alla kommentarer!!! Ds.


återigen lite bilder......... like it ore not....


så ininorden me snööööööööööööööööööö

snö snö snöööö

Kira........som vanligt me nosen full av snö.. :0)

 Näpp Kira ligger INTE ner... hon står...

 Hela hon under snö...

 nån som tror HON tycker illa om snön??? ;0)

 griiiisnäsa :0)

 Klart lilltrollungen måste efter... är man flat så är man...

 hm, försvann du?

 sökövning efter godis...

 åååå matte ja hitta!!!

 en till???

 å där å där å därrrrrr......

 Tess kände sej tvungen att hjälpa till lite...

 jaja du få väl den då...

 söööök....

 hm, tro om matte gömt nåt här mé?????

 bäst ja kollar.....

 hehe påminner detta om någon??? fniss....Kira nr 2..

 å.....SNÖ... de har vi gott om.... *lätt-suck*

 bus på g....

 aámen.... flytta på dej Kira....

 yeesss! ja fick bort hon...

 nämen....

 kom igen då....

 Kiiiiiiiiiiraaaaaaaaaaaaaaaa....hohoooooo

 där????

 aaaah där va du juh...

 tja koooooooompissssssssss

 bäst å vila lite....

 SNÖ???? njeeeeeeeeeeeeee skulle inte tro de va???

 Tessiluren.....

 tötnosan...

Stilprofil...... eller nåt.... visar Gudmor Annica sitt fina halsband kanske?? *L*


Japp thats it... kul att ni stod ut ända hit :0)

Ikväll väntar Lets Dance!!! å en urtidig morron imorron så jag tror knappast jag hinner blogga mer... *nu-pustar-säkert-många-ut* :0)

Så till er alla!!! Ha en härlig och underbar alla hjärtans dag.... imorron....

Av Eva - 13 februari 2009 14:52

Jaa för mej kunde den INTE börja bättre! fick SOOOOVA ut...

När Lexi vaknade vid 7tiden så va J redan vaken så han tog henne så jag kunde sova vidare... tja sova å sova.... :0) den lilla "raringen" har börjat moppsa upp sej mot katterna, så rätt va de var så skällde hon ut dom ;0) dom mer eller mindre tittar blängande på henne och undrar va 17 hon sysslar med...


Hon är ju 10 veckor (igår) och redan rumsren, helt otroligt... men så ha vi ju möjligheten att passa henne med, så hon har fått lära sej "rätt" så att säga... inga tidningspappershögar här inte, de totalvägrar jag... bättre lyfta ut och passa...


Två nätter irad har hon nu INTE behövt gå ut!!! *jippieeeeeeeee*


Nåja, tillbaka till min fortsatta "braiga dag" fick ett mail, å inte vilket mail som helst... utan ifrån min loved one... J hade skickat ett allahjärtansdagskort :0) *se-ovan*


Med texten:


"Det behövs inga presenter när varje dag med dig är en gåva"

Gulle dej!!


så de där med fredag den 13 tror jag ja skippar  :0)

Vart ute å fotat lite, men har inte hunnit kolla korten ännu... kanske lite senare...


Idag är det "bara" -18... fast i skrivande stund är det -10

Hoppas morrondagen blir liiiiiiiiiiiiite varmare då jag ska gå kurs för Barbro Börjesson... ska bli intressant..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards