Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

tja........

Av Eva - 13 februari 2009 16:26

Börjar med ett litet Ps... *skäms-lite* vet att  jag vart jättedålig att skriva tillbaka på allas kommentarer!!! de är inte de att jag är "ohövlig" men tiden har inte riktigt funnits till... LOVAR att bättra mej! och hoppas att ni fortsätter skriva kommisar, de är sååååååå roligt att läsa alla kommentarer!!! Ds.


återigen lite bilder......... like it ore not....


så ininorden me snööööööööööööööööööö

snö snö snöööö

Kira........som vanligt me nosen full av snö.. :0)

 Näpp Kira ligger INTE ner... hon står...

 Hela hon under snö...

 nån som tror HON tycker illa om snön??? ;0)

 griiiisnäsa :0)

 Klart lilltrollungen måste efter... är man flat så är man...

 hm, försvann du?

 sökövning efter godis...

 åååå matte ja hitta!!!

 en till???

 å där å där å därrrrrr......

 Tess kände sej tvungen att hjälpa till lite...

 jaja du få väl den då...

 söööök....

 hm, tro om matte gömt nåt här mé?????

 bäst ja kollar.....

 hehe påminner detta om någon??? fniss....Kira nr 2..

 å.....SNÖ... de har vi gott om.... *lätt-suck*

 bus på g....

 aámen.... flytta på dej Kira....

 yeesss! ja fick bort hon...

 nämen....

 kom igen då....

 Kiiiiiiiiiiraaaaaaaaaaaaaaaa....hohoooooo

 där????

 aaaah där va du juh...

 tja koooooooompissssssssss

 bäst å vila lite....

 SNÖ???? njeeeeeeeeeeeeee skulle inte tro de va???

 Tessiluren.....

 tötnosan...

Stilprofil...... eller nåt.... visar Gudmor Annica sitt fina halsband kanske?? *L*


Japp thats it... kul att ni stod ut ända hit :0)

Ikväll väntar Lets Dance!!! å en urtidig morron imorron så jag tror knappast jag hinner blogga mer... *nu-pustar-säkert-många-ut* :0)

Så till er alla!!! Ha en härlig och underbar alla hjärtans dag.... imorron....

 
 
Sanni, Dizzy & Vilda

Sanni, Dizzy & Vilda

13 februari 2009 17:05

Oj, så fina bilder, vad söt hon är lilltjejen!
Och bilder på Tess ÄLSKAR vi, man skulle kunna tro att det var Dizzy som satt där om det inte vore för det mycket vita som tess har.
Kram ¨på er

http://www.freewebs.com/sannidizzy

 
lotta med junis o colis;)

lotta med junis o colis;)

13 februari 2009 17:57

HAHA I like!! skulle kunna se hur många bilder som helst..o läsa dina roliga kommentarer under dem:) Jag blir jämt jätteglad när jag läser här:) så hoppas du sover gott inatt, så att du ööörkar blogga imorgon när du kommer hem då:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Dat

Dat

13 februari 2009 20:05

Jamen guuuud så härliga bilder!!!! Massor med snö och vackra hundar !!! :)

KRAM

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Tin

Tin

13 februari 2009 23:37

Oj vad snö!

Vi har också fått lite vinter men inte på långa vägar lika mycket snö som ni.

Dina hundar gillar också snö ser jag!

Ha det gott!

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards