Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

*garvar gott*

Av Eva - 18 maj 2009 22:47

Min käre make tipsar:


Här är ordboken som gör det lättare att förstå...


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS KONTAKTANNONSER:

40-årsåldern = 49
Äventyrlig = Har legat med alla
Atletisk = Inga bröst
Alldagligt utseende = Muuuu
Vacker = Patologisk lögnare
Känslomässigt stabil = Går på mediciner
Feminist = Fet
Fri själ = Knarkare
Vänskap i första hand = Före detta slampa
New-Age = Kroppsbehåring på fel ställen
Traditionell = Inga blowjobs...
Öppensinnad = Desperat
Utåtriktad = Högljudd och jobbig
Professionell = Bitch
Fyllig = Mycket fet
Kraftig benstomme = Otroligt fet

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Ja = Nej
Nej = Ja
Kanske = Nej
Vi behöver = Jag vill ha
Vi måste prata = Du är i trubbel
Visst, gör så = Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill = Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd = Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll = Tänker du bara på sex?

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig = Jag är hungrig
Jag är trött = Jag är trött
Jag är sömnig = Jag är sömnig
Snygg klänning = Snygg urringning!
Jag älskar dig = Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt = Vill du ha sex?
Ska vi dansa? = Jag vill ha sex med dig
Kan jag ringa dig nån gång? = Jag vill ha sex med dig
Ska vi gå på bio? = Jag vill ha sex med dig
Får jag bjuda dig på middag? = Jag vill ha sex med dig
Dom skorna passar inte klänningen = Jag är bög  
 
lotta

lotta

18 maj 2009 23:34

haha...får väl ge den till mannen...kanske förstår han mig bättre då;)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

19 maj 2009 08:39

Alltså...din make.
Måste träffa.
Dagens första skratt är i hamn.
Tacka maken nu!!

http://acka.bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

19 maj 2009 11:47

Ah, att läsa mellan raderna är inte mannens grej, däremot vi kvinnor är ju suveräna på det.
Hade varit fint om karlar fattar pikar, vinkar, direkta order eller när man ber om något ;)

http://ulrikasyr.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

19 maj 2009 21:53

Men jag har ju lämnat en kommentar här idag...
Att jag ville träffa maken för alla hans sjuka listor.
Aha..*inser* du vill inte godkänna den.
Du tror jag flirtar med mannen va?? ;-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

20 maj 2009 08:55

Men kolla!!
Jag är med på flera ställen.
Nice. :-D

http://acka.bloggagratis.se

 
Myrras matte Mia

Myrras matte Mia

22 maj 2009 13:04

Haha, vilken rolig make du har!:D

http://hundenmyrra.blogspot.com

 
camilla

camilla

28 maj 2009 10:35

Hahahahaaahaha!!!
Fler listor tack!!! *gillar skarpt*

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards