Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Eva - 2 maj 2009 19:49

Gissa om Kira älskar detta ställe... näst efter allt annat *asg*

Av Eva - 2 maj 2009 18:37

Idag har vi vart "på stan" först J och jag och Lexi/Kira... för miljöträning... var inte så mkt att se, men iallafall så hittade jag en filthatt som jag sökt me ljus å lykta, för att ha i skogen när man tränar hund... slippa myggjävlar osv...

Sen hittade jag en tomte *jaja, de e låååångt till jul* men ni förstår... den såg såååååååå övergiven ut, så ja var bara tvungen att rädda stackarn!!! *nickar stolt* å för 15kr så va jag mer än nöjd ;0)


Sen åkte vi hem, efter en tur på affären för köp av köttfärs till kvällens grillning... J hemmagjorda hamburgare...... mmmmm *dreggelvarning* med fetaost och lök......


Sen tog "söstra mi"  och jag å B1 en tur tillbaka till stan... trodde de skulle gå att få honom att åka tågbanan, men de gack åt helvitte... han började stortjuta... så de va bara att ta ur honom...


Nu har vi nyss vart ute å gått med viffarna, och vi hittade en urtjusig promenadväg efter älven... så imorron ska vi tillbaka å jag ska ta med mej kameran :0) ovanligt va...


Kommer ett bildspel senare ikväll...

Nu skriker maken att maten strax är klar... så bäst jag ilar :0) mumms fillibabba...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards