Direktlänk till inlägg 16 april 2009

humor på ......hm.....låg nivå?

Av Eva - 16 april 2009 08:55

ordlista


SKENDÖD - När batterierna tar slut i ficklampan

SERUM - Där optikern visar in dig när du ska prova ut nya glasögon

KOSMISK - Bestraffning för olydiga vanartiga kor

ANDEDRÄKT - Vitt lakan

KOREA - Livdjursutförsäljning

PRESSYLTA - Baren där journalister träffas efterjobbet

BILAGA - Att få ett kokt stryk i en Volvo

BOHEM - Vad Bo, 3 år, säger när han inte vill vara kvar på dagis

JULBAK - Den kroppsdel Tomten har svårast med att få ner genom skorstenen

MUSKEL - När möss vänslas

SIMBASSÄNG - Lejonkungens binge

FANTOM - Bör en kyrka alltid vara

BÄRING - Gives som tecken på kärlek mellan får

PORTRÄTT - Ingemar Stenmark åkte oftast så

HYBRIS - En svalkande vindpust mot kind

BARBAR - Servering av rusdrycker för nudister

SNORKEL - Influensagull

CD ROM - Rysk kaviar för diplomater

PROTESTANT - Äldre handikappad dam

SUPPORT - Entrén till Systembolaget

KANTON - Skicklig musiker

PÅSKRIS - När bärkassarna tar slut på konsum

FNASK - En låda för fredsbevarande styrkor

KOLERA - Hudkräm för nötboskap

HOVDAM - Sto

ELÄNDE - Slutet på en kabel

HUMANISTER - Människofett

BESLUT - Amen

SPARBÖSSA - Gevär med återviningbara patroner

TAKTIK - Honhund som gillar att ligga och slappa på hundkojans tak

RINGDUVA - Brevduvans ersättare som använder telefonen istället


------------------------


Pratade me en som jobbar på tidningen här... och hon har halvt om halvt lovat göra ett reportage om de fina skitstället här (vc) ska dit och hämta min journal först bara... och får jag ingen hjälp på allvar idag så drar jag mej inte för att göra de... så här får de fan inte gå till......


 
 
Gunbritt  Dahro och Giah

Gunbritt Dahro och Giah

16 april 2009 15:56

Läste nåt om giftfritt medel mot fästingar som du skulle länka till, på Sigges blogg...
Undrar vad det är eftersom jag tänker para Giah min tervtik snart vill jag INTE använda något gift...

Vilka fina bilder på en fin tös :)

Gunbritt

http://www.belgarhuset.com

 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

16 april 2009 16:50

bra, det är ju fint att folk får upp ögonen. finns det någon annan stans du kan vända dig för hjälp då??Privatläkare o få remiss till sjukhus eller så?

http://juniocola.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

17 april 2009 18:39

Ge dom på pälsen bara!!! Nu jäklar,...ska det vara så svårt att få hjälp i dagens samhälle??? Heeeelt otroligt!!!

*skrattar gott åt dom roliga orden i ordlistan*

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards