Direktlänk till inlägg 6 april 2009

stress, stress stress

Av Eva - 6 april 2009 16:41

fast till vilken nytta då???? å de värsta är att ja inte ens VET varför ja känner mej stressad... snäser åt J, katterna och även hundarna får sej lite fyande.... "bara för att" typ.


Näää de här går fasen i mej inte, ja måste ta tag i MITT LIV... ja orkar inte må så här skit nå längre... fastnat i nåt träsk känns de som.


BLÄÄÄÄÄÄ

Kommer mej inte ens ut för att träna viffarna! å de känns INTE som "jag"... å till råga av allt, så får ja bara ett ständigt gnagande samvete som tynger ner mej.... känns som jag går med fötterna MINST till låren nu i nån dyliknande gegga....


Å dessutom så känns de inte speciellt kul att skriva det, ett evigt gnällande känns de som....


Nåja, strunt samma, de e trots allt bara jag som kan ta mej ut skiten, men ja borde nog inse att ja behöver hjälp.


Nåja *igen* ska strax iväg på styrelsemöte,..


Ha de gött...


Frulle???

mm...

fil mysli... -nån tugga...

en halv macka me leverpastej...

whoooooo vågen....... *NOT*


Lunch? nje.... jo, två koppar kaffe...

Midda... ris några fiskbitar.... citron"sås"

om de va gott????


*rodnar* njeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... jodå.... i vanliga fall hade de vart supergott.... men int nu... bara matlukt får mej att vända bort....


AVSKYR VERKLIGEN DETTA!!!!!


jo, åt nyss en kexchokladbit........ 25grams.... å de få man ju såååååå jävla fucking bra samvete av!!!!! *slår-nåt-hårt-i-skallen*


Nä.. iväg me mej... bye bye...


 
 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

6 april 2009 16:57

25 gram!!!??DET är väl inget..jag har nyss klämt i mig en 100grammare...åsså gnäller jag sedan att jag inte kommer i kläderna:/..konstig man är!

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva

6 april 2009 17:12

Lotta: Jaaaa nog 17 är man konstig alltid! less man blir på sej själv! bläääk

 
Sanni

Sanni

6 april 2009 19:32

Hehe, den kommer så småningom:) Har inte glömt den.
Trist att du ska må dåligt hela tiden, hoppas det blir bättre snart!
Kram på er

http://www.freewebs.com/sannidizzy

 
janet65

janet65

6 april 2009 21:41

VAD ROLIGT ATT DU KIKAT IN PÅ ÖVERNATURLIGT, HOPPAS DU KOMMER ATT SKRIVA NÅT EFTERSOM DU VARIT MED OM SAKER, VORE ROLIGT ATT LÄSA. KRAM

http://janet65.bloggagratis.se

 
Happy / Gazton

Happy / Gazton

6 april 2009 23:00

Nu blir det vår och då känns allt så mycket bättre =).... upp med nosen, jag skickar en slick.
Happy

http://gaztons.wordpress.com

 
janet65

janet65

7 april 2009 00:23

vilken härlig bild på din vovve, han är ju så himla gullig alltså- kramar

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

7 april 2009 14:26

Hej
Va kul att du hälsat på hos mig. Har förresten bott i Sollefteå i några år, bara en sån sak ;)
Och sötnosar till hundar har du som pryder din blogg också ;)

http://ulrikasyr.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

13 april 2009 11:44

Hej, va cool han ser ut din vovve, tror inte han känner sig stressad. Måste säga att jag tror inte jag är stressad, men är medveten om att jag förmodligen har omedveten stress, och det är inte bra. Detta är såklart på jobbet då. Har personer runt mig som ger mig det.
Ha det gott / Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards