Direktlänk till inlägg 5 april 2009

mina hm... VÅRA skräphundar....

Av Eva - 5 april 2009 16:14

å vilken härlig dag.... tänk er....!!!!!!!! en HALV DAG!!!!!!!!! UTAN huvudvärk!!!!! jissessssss... vilket lyx!!! att de sedan kom tillbaka efter några timmar som ett brev på posten... de får man väl me på köpet antar jag...


Men guuuuuu så skönt!!!!!! ngra timmars huvudvärksfritt... mumms...


Har vart på klubben för påskpyntande, och ordningställande inför onsdagens påskfirande... ska bli mysigt. Tyvärr är det endast ett tiotal som anmält sej..

Men men bättre få än inga alls :0)


Efter det så tog vi bilen å åkte för en prommis vid Sandö... mötte sökgänget där, men stannade inte till för prat utan vi for vidare för att komma oss iväg på prommisen.

Efter vägen stannade J för att jag skulle få preparera lite "korvträd" *fniss* -tack för de Sigge svamphunds matte :0)


Tur de inte går så många där, dom måste isåfall tro man e totalt tossi i skallen *garvar*


Åkte sedan vidare och gick, fast vi tog "bakvägen" så att säga... så korvträden skulle "glömmas bort" HAHA... nån som trodde på de? nje...


Orkade till å me öka takten lite.... utan att de kändes som man skulle svimma på kuppen.... 


Näpp de va lite av min dag...

Va har ni andra pysslat med då tro?

*gluttar in hos er*


Just ja...

Slarvat med både frulle å mat överhuvudtaget ett tag (igen)

Men imorse blev det fil å musli å de va riktigt "gott" hm... nja... gott å gott... men de vände sej inte i munnen iallafall.. ;0)



 
 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

5 april 2009 18:53

skönt att slippa huvudvärken för en dag:)hoppas att den börjar släppa sitt grepp!!har du fått något humm om vad den beror på?

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

5 april 2009 22:18

Ihållande huvudvärk är inte kul! Hoppas den försvinner.

Kul att du kikade in i vår bogg och tack för de fina orden. Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

5 april 2009 22:33

Ja du bruden..vad ska jag göra med dig. du MÅSTE ÄTA ORDENTLIGT!! Vet du jag har ett alernativ till dig. Vad sägs om det...SONDMATNING låter inte speciellt inspirerande va? nej det tycker inte jag heller.så nu gäller bara en sak SKÄRPNING. Du är ju MIN VÄN & DU SKA MÅ BRA!!!!!

Kramen

http://www.tervoristerna.nu

 
janet65

janet65

5 april 2009 23:42

hoppas din huvudvärk är borta nu vännen det är inte roligt med sånt. jag har varit sjuker i dag och bloggat, läst bloggar och spelat spel på blip kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
VildaoPebbels

VildaoPebbels

6 april 2009 16:04

Låter mysigt att påskpynta! Vår klubb öppnar inte förrän det 14 april :(


Kram

http://hundtraningen.blogspot.com'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards