Direktlänk till inlägg 2 april 2009

thihi...svansen ÄR hel....å kvar :0)

Av Eva - 2 april 2009 12:42


 



Tog en prommis igår i de härliga vädret...

Klarblå himmel, blåst.... men skönt.


Lexi växer som en liten gris :0) och börjar härma Kira till max....allt "storasyster" gör de gör även Lexi....på ont och gott...


Bildbevisen talar för sej själv va?

 vaffö....gö-du-på-dette-vise???

 hm..okej-om-söstrami-gö-så-så-äre-säkert-helt-rätt...

Badaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

klafsklafs..........

badabadabaaaaadaaaaa.........

va....va  é deeeeeee????

 

Hm... en godispåse....


--------------------------------

Ja åsså vare detta mé Lottas utmaning :0)

Svara på frågorna.

-Välj ut fyra stycken att utmana.

-Skriv till dem att de är utmanade.

-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

...........

* Vilken mat äter du ofta?

Matte - Köttfärs, kyckling, sallad

Tess - Gärna korv, köttbullar, torkad blodpuddin när jag tränar.. Som "mat"

-torrfoderkulor/finax frysta "mat".

Kira - gärna ALLT som går att svälja..ofta & mycket.. Man é väl flat... :0)

Lexi - Royals valfoder. Stenar (kan man leksmakapå), KATTLÅDA är mummmmmmsss... och allt annat!

Missemissarna - har "dyrfoder"  men äter sig helst mätt på (den billiga,

onyttiga;))burkmaten vi får morgon o kväll:)

............

* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka

av?

Matte - självklart hjälper jag till !

Tess - Nje, ja lägger mej gärna under bordet och håller koll...

Kira - Jaaaa jag älskar att bära bestick och sånt till köket! diskar mer än gärna

tallrikarna...gäärna med mycket matrester..

Lexi - Matte säger att jag mest är ivägen... hm...

Missisarna - Njaaa,

..................

* Var sitter du helst när du bloggar?

Matte - I soffan...

Tess/Kira/Lexi - Matte &husse sköter bloggandet, vi tycker datorer är ganska trista...stjäl ofta en massa tid från OSS...hm

Missisarna - ligger gärna vid sidan av datorn när husse är där...den blir så varm o skööön

...................

* Köper du ofta Triss-lotter?

Matte - någon enstaka gång...oftast då i present till någon annan!

Kira/Tess/Lexi - aldrig, hundar e inte tillåtna på våran affär !!!?? :/

Missisarna- inte katter heller!!!?? :/

..................

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Matte - Danmark, när jag å husse nyss träffats. De regnade ihärdigt heeeeeela

veckan!!! men ack så underbart :0)

Tess/Kira - Vi följer med överallt så vart är skillnaden på semester och sånt...?

Lexi - Semester???? vet ja inte va de é

Missisarna - Vi gillar INTE att åka bil så värst....

.............

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Matte - 3:an 4:an, 5:an

Tess  - Sådant tittar jag inte på men mysigt att ligga nära matte när hon gör det..

Kira - och då brukar man kunna tigga till sig lite extra uppmärksamhet!

Lexi - djurprogram! då sitter jag framför tvn å stirrar, matte måsta säga åt mej att inte sitta så nära :0)

Missisarna - sånt tjafs.... vi ligger hellre i sängen å gonar... om inte husse har ett ledigt knä...

Jag utmanar:
Annica-Norrköping + djuren
Sannie- åhundarna
Camilla- Bently
Sigge svamphund-matte

 
 
camilla

camilla

2 april 2009 13:30

Härligt med slaskiga vårpölar :D

Jag är en lat jäkel och passar på din utmaning :p

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

2 april 2009 16:24

kul att du antog utmaningen, å vad riloga svar:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

2 april 2009 18:30

Har fixat utmaingen

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

2 april 2009 19:49

Hello Eva! Nu har jag intagit utmaningen..ändrade bara på en liten sak..Men oj vad snö ni har kvar..men såg att den har smält undan rätt så bra ändå..Hoppas du mår bättre
Kramizz

http://svamlan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

2 april 2009 22:24

Tokfia där. Trodde du att du kunde lura mig va? Bättre lycka nästa gång:)
Mysiga bilder på vovvarna.

Kramen

 
Torsten

Torsten

3 april 2009 12:09

Tack för att du tittade in, o tack för kommentaren!
Ha en jättebra helg!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards