Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

ögonbesök

Av Eva - 25 februari 2009 06:55

Till sjuksköterskan och ögonläkaren ska jag idag... redan nu på förmiddagen. Nackdelen är givetvist att det "endast" är en resväg på ca 9 mil... tor.

Hoppas trycket på ögonen inte förändrats till något högre än de var vid förra besöket. Men men... de återstår såklart att få veta nu.


Varför jag har sådan huvudvärk förstår jag inte. I över 4veckor har skallen känts som de ska sprängas, får ta upp det nu få se om man kan få någon förklaring.


Lexi vart liiiiiite tagen av vac igår... lite slö å "hängig" MEN... de tog hon igen nu till morron *asg* hon har sprungit som en liten dåre fram å tillbaka i nästan en timmes tid... snart lär hon väl slockna som den lilla barnrumpa hon är :0)


 Nåja, önskar er alla en trevlig dag.


--------------------------------------

Fortsättning följer..


inte så kul dag idag... trycket hade ökat på ögonen, låg på 29 nu... så de va ju INTE kul direkt... nu väntar en snabb kallelse till läkare och även en remiss till någon som ska utreda detta med huvudvärken... vart visste hon inte... men huvudsaken att det händer saker.


Nu först kan jag se igen :0) så vidrigt när dom sätter in dessa droppar som först ska bedöva, å sen droppar som ska vidga pupillen... sen fotografera ögonbotten, snacka om att det är vidrigt... man blir så ljuskänslig efteråt... så de där med att köra bil... glöm det :0)


Nu först så kan jag titta mot ljus utan att få frispel iallafall...


Ska iväg trots allt på klubben, eftersom att vi ska ha köksmöte....


 
 
camilla

camilla

25 februari 2009 09:11

ojajajaaaaaj!!! Huvudvärk i 4 veckor. Stackers dig!!! Hoppas dom hittar förklaringen!
Kör försiktigt!

Kramiz!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

25 februari 2009 09:23

Känner igen det här med huvudvärken, jag har haft min i flera veckor nu med. Tror att det är något skit som går...
Håller tummarna för att det går bra hos ögonläkaren för dig!
Kramis

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

25 februari 2009 09:55

hoppas det går bra hos doktorn å att du får hjälp med huvudveken..inte kul!ha en trevlig dag du med.

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Timneli

Timneli

25 februari 2009 12:30

Hejj!!! Fin blogg med fina foton... Vi kikar in och önskar er lycka till i våran hundbens tävling... Passar även på att önska dig lycka till hos ögonläkaren, hoppas att du får hjälp med din huvudvärk.

Trevlig dag!

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

25 februari 2009 19:23

Usch stackars dej!
Sån där gonbottenfotografering är inte skoj säjer matte.
Hin måste göra det vartannat år eftersom hon är diabetiker.
Läbbigt värre efteråt!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Jeanette

Jeanette

25 februari 2009 23:07

Hejsan. Tack för ditt inlägg i min blogg. Ja du verkar ju veta hur det kan vara :-/. Håller såklart tummarna att du klarar dig från dialys och att resten ordnar upp sig. Kram Jeanette
Ps vet inte om denna tillfälliga hemsidelänk fungerar. Ds

http://hundsida.se/home/index.php?ident=826462928

 
Gazton

Gazton

26 februari 2009 01:04

Usch då låter inte kul, vi håller tassarna att allt ordnar sig fort för dig.

http://gaztons.wordpress.com

 
Dat

Dat

26 februari 2009 15:42

Hoppas du blir bättre snart!

http://hundtraningen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards