Alla inlägg den 6 mars 2008

Hej

Av Eva - 6 mars 2008 08:09

Så närmar det sej återigen helg. Hade hoppats på sökträning, men med denna hosta är det inte ens rimligt. *suckar lätt* Så lördagen går åt till ett par timmars trökigt årsmöte i Sollefteå :0) "nåja, va är väl en bal på slottet, ganska tråkig blablablabla" :0) Detta lär ju inte ta hela dagen visserligen, men då det är "mitt på dagen" så känns det som om dagen redan gått juhhhh.


Hostar jag fortfarande lika mkt på lördagkväll, lär det inte bli sökträning på söndag heller *snyft* så Kira lär avsky matte just nu :0) men vi får hitta på lite annat istället. Tjöta på om STÅ kanske, får helt enkelt byta till en annan metod, nu é matte LESS på hennes fjanterier ang ställandet. Men men, skam den som ger sej! å GE UPP finns inte i mitt vokabulär.


Idag har jag tänkt tanken, (visst va den väl bra iallafall, som TANKE) att gå en sväng ute på älven, så att hundarna kan få springa av sej lite överskottsenergi.

Ami då? tja hon verkar inte tagit skada av gårdagskvällen *asg* hon sooooooov till kl 07:30!!! jisses anåda. SÅ skönt! kliva upp för att gå ut med valp kl halv 6-halv7 är INTE lockande... tur att de i dessa fall, INTE är "min hund" *L*


Nåja, vi få se vad som händer denna dag. Mulet är det tyvärr, bara för man tänkte tanken att ÄNTLIGEN få komma ut på promenad eller? :0)

Nåja, önskar er en trevlig dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards