Direktlänk till inlägg 22 december 2008

dan före dan före dopparedan

Av Eva - 22 december 2008 09:13

Ja jösses, tänk att det verkligen är julafton snart!

Snö har vi så det räcker... de är såååååååååååå vackert när man tittar ut, snön ligger tjock på grenarna utanför fönstret... lite "lagom" *burrrr för de ordet...svennevarning* kallt. J har hållit på att skotta nu ett bra tag stackarn, men jag fick helt plötsligt bara för mej att tona håret :0) så ja "kunde inte" gå ut då juh...

Liiite ågren få man juh allt... då det säkerligen är tung blötsnö..


Pappsen skulle göra ett kortare besök hit idag, så han ska faktist få en försmak av julmaten :0) eller mat å mat... skinkmacka blir det.


Igårkväll satt jag på golvet och slog in nästan alla julklapparna, å jösses sån tid det tar. Men nu är det gjort... bara några få kvar som ja inte kan slå in ännu.


Annars står inte så förskräckligt mkt på dagens "att göra lista"

Lite knäckgöra, baka hm................ rån..................... BLÄ!

Förhoppningsvis går det bättre denna gång :0)


Ha en bradag!

 
 
Ingen bild

Annika, Wilma & Axxa

22 december 2008 11:12

Hej och tack för orden du skrivit i min blogg. :o) Vi önskar er oxå en god jul och ett gott nytt år! /Annika

 
Lotta, Juni o Cola

Lotta, Juni o Cola

22 december 2008 16:53

men herregud, du är så hurtig. Jag har KÖPT ischoklad o knäck...vet inte om jag ska skämmas ...eller om jag bara är smart???;) Vi har inte gjort nåt juligt alls idag(hittils) bara myst , shoppat "lite"...och åkt pulka, och promenixat;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

22 december 2008 23:07

God Jul På dig & tack för att du är MIN vän.

Kram från Annica
& vovvarna

http://www.tervoristerna.nu

 
Ingen bild

Eva

22 december 2008 23:24

Annica: *rörd* såklart ja é din vän! vilken "idiot" skulle INTE vilja ha dej som vän ;0)
Ha nu en underbar julledighet bland släkt och vänner! Kör lugnt imorron. Kramiz å puzza på Biparna :0)

 
camilla

camilla

23 december 2008 19:56

Hehe jag har oxå tonat håret idag och nu ska jag göra knäck, är det meningen iaf ;D

GOD-JUL PÅ ER!!!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards