Alla inlägg den 29 december 2008

Av Eva - 29 december 2008 08:40

ont i halsen.....*suck* hur smart va de att gå över å gosa med sjuka barn då.......på en skala typ........ nåja... i med berocca å hoppas på att det går över innan de ens blir till en förkylning..


idag måste jag till Härnösand å lämna tillbaka en morronrock som ja fick i julklapp. Sedan ett besök på Blackonomen :0) J behövde nåt till bilskrutten...

--------------------------------------------------------------------

Kväll:

Halsontet gick över... *peppar peppar* men riktigt 100 känner ja mej inte... men men, berocca gör nog sitt till :0) tack för de apoteket *asg*


 Idag åkte vi då till H-sand och lämnade tillbaka morronrocken... passade då även på att åka in till Kusthöjdens vetr.station för att köpa mer Zylkéne. Jag hoppas nu att dom gör sin verkan, har gett både Kira och Tess det idag. Hoppas verkligen att det inte skjuts så förbajjat mkt.


Nu har jag just tittat klart på Ann på Grönkulla... å läääääääängtar *jaa ni läste RÄTT* till nästa måndag, då sista avsnittet går... JAG TV undrar säkert de flesta *asg* japp det händer! men inte är det ofta inte... tillbringar min tid med annat istället för dumburken :0)


Natti natti

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards