Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Snuttungar

Av Eva - 8 december 2008 11:58

satt länge länge igår på golvet och gosade med småttingarna, medan de övriga hulliganerna (storakullen) :0) befann sej sovande! *jisses-jaa-det-händer-de-med*


Det märks verkligen vilken skillnad det är på dom olika kullarna, Ladys är mer självständiga, och har vart så hela tiden... dessa tre klumpedumar älskar att gosa in sina små nosar mot ansiktet och i håret... dom gillar verkligen att bli gosade med. Men så är ju även mamma Shira.


Iallafall så är funderingarna kring slutgiltiga namn nu tagna. Det blir Bill och Bull, och Maja :0) 


Idag ska jag försöka ta mej samman å göra lite jul, har tappat inspirationen nånstanns, nån som sett till den? den är röd och grön med lite inslag av vitt.... sammanslaget i rött sammet... inte så stort så den kan va gömd presis vart som helst.... Lotta... har DU sett till den? fanns den på din shoppingrunda kanske? :0)


Förmodligen lär jag väl få hoppa över den, och bara sätta fart ändå... kanske jag hittar den själv.. vem vet.


Ska lägga in lite myspysbilder igen på bilddagboken under dagen.


Här snöar det för fullt igen.. :0) 


Visst är dom väl för underbara de små trollen Bill å Bull

 
 
vivi

vivi

8 december 2008 12:21

Såååå söta!!!
Jo julstämmningen brukar generellt finnas i botten på tredje vinglöggsglaset :)

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva

8 december 2008 14:36

*asg* TACK vivi! där ska jag genast söka! ;0)

 
lotta

lotta

8 december 2008 17:50

insperationen??? Ja jag har hittat insperation överallt jag :):) kanske jag råkade sno din:( men du, jag skickar över den...på en gång::ta emoooot ;) nu så...bara att pynta o fixa ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

8 december 2008 20:52

Hejsan! När du väl har hittat inspirationen, skicka den gärna vidare hit + en massa snö oxå. Här är det motigt värre när det är rena rama septembermånad utanför..regn, geggigt i dimmigt..blää
Busfröna ser underbara ut..morfar o moster häslar så gott
Kramizz

 
Annica

Annica

8 december 2008 20:58

Behöver du julstämmning? Ring mej så ska jag sjunga julsånger för dig;)

Kramkram

http://www.tervoristerna.nu

 
Ingen bild

Eva

8 december 2008 21:26

Lotta: Meeeeeeen va äre du skickat hit!!! ja fick ont i magen istället!!! inte MAGSJUKA de va INSPIRATION ja ville ha... :)
Annika: tack tack, ja ringer så får du sjunga, fast ja messar innan så du kan sjunga upp dej först :0)
Annika: NEJJJJJJJJ ja vill ha kvar snön, så den skickar jag inte vidare :0) Bill/Bull/Maja skickar en nospuss tillbaka till sin släkt.

 
camilla

camilla

9 december 2008 10:18

Ooooh så söta sagokatter!!!

Våran snö håller på att regna bort och inspirationen med den :(

Hmmm var det i glöggen den skulle finnas....*fniss*

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 24 augusti 2011 14:44


  Inte bara jag som vill ha rönnbär...     En härlig tid framöver, jag måste villigt erkänna att jag älskar hösten, alla färger i naturen, luften är hög och klar. OM bara inte svamparna sprang å gömde sej för mej skulle livet va perfekt     H...

Av Eva - 31 juli 2011 17:35

Härliga underbara värme och  ... Men ju mer dagarna går ju mer inser man att det kommer en höst snart... tänk om man kunde lagra värmen!! så underbart de skulle vara. Plocka fram lite soltimmar sisådär i december när de knäpper i knutarna och vintern...

Av Eva - 5 juli 2011 09:19

   blir inte så många inlägg här längre. Men så får de bli. Sommaren är för underbar att "slösas bort" med tankar, "onödigheter" osv.. å därför blir det att man tar dagen som den kommer.   Igår tog "söstra mi" barnen och jag en utflyktsdag ut t...

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.     ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra ...

Av Eva - 11 maj 2011 13:30

  Mycket tänkvärd......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards