Alla inlägg under juni 2011

Av Eva - 24 juni 2011 16:40

Jahapp åren går fort! Nu är det midsommar igen, borta är vinterns kyla och hoppet står nu till en lååååååååång varm behaglig sommar och en varm och skön höst.


 

ifjol stod hundarna modell för midsommar, allvarligt så har jag inte orkat göra någon krans iår så jag lånar bilden från ifjol.

Fick iallafall med mej älsklingen på en biltur till paradiset... (Norrfällsviken-Nordingrå-Rotsidan) Regnet föll här hemma, men där ute var solen på ett strålande humör.... önskar jag kunnat ta med mej vädret hem igen.


Här kommer några bilder från idag.

Håll till godo och med detta låter jag säga: HA EN TREVLIG MIDSOMMARHELG!


  pjuppungen trivs sååååå in i vassen        åkerbärsblommor!! å om man fick mummsa på några sånna i sommar   sån idyll!! äkta magi enl mej   KOLLA!!! en gammal höhärsa....   detta om något är väl midsommar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards