Alla inlägg den 7 september 2009

Av Eva - 7 september 2009 20:23

sammafattar ganska bra den tid som förflutit...


Övik känns mer som hemma igen, bilen hittar av sej själv.

igår va de dags igen, och som tur var fick jag låna grannarnas saab, för att J skulle slippa sitta å göra nada en hel dag till...


åkte tidigt och kom hem sent, resultatet där blev bra, mkt gjort!


Idag kunde jag hoppat över, vaknade flera gånger, skallen skvallrade om migrändag... nacken gick inte alls att vrida på.. så jag har tillbringat det mesta tiden idag med att försöka sova... trött är jag än... totalt slut...


Orkade ta fram klövar och blod till kvällens viltspår med mina träningspoolare...


vi hade bestämt kl 17:30 på klubben för att fara vidare sedan...


Nu får man ju tänka på att de skjuts överallt med... älgjakten började idag....


Nåja, vi hittade ett ställe som vi annars bruka använda till sök. Där kunde vi lägga tre spår, sen fick de ligga i drygt en timme, medan så åkte vi tillbaka mot klubben och upp till badet, där gjorde vi ett sökområde... vi tog en å en av hundarna och dom fick hitta två var... de gick jättebra. Sen fikade vi, och snabba ryck upp till spåren igen, de mörknar ju snabbt nu på kvällarna!


Lexi var lite skraj, men tog spåret jättebra, med de tog sin lilla tid... hon behöver mkt tid till att tänka den lilla damen, men alla vinklar och även bloduppehållet fixade hon galant, men jag fick peppa henne mkt... bättre de än att få dämpa tycker jag....


Ska anmäla till anlag i oktober, få vi väl se va som händer....


Ha de gött


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards