Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Eva - 30 augusti 2009 23:23

*fnissar dumt åt rubriken*


För visst är det väl konstigt hur man är funtad... ja... de där med frisyr.... -eller snarare brist på frisyr. Hm........


Igår, eller om de rent av va i förrgår så ringde syrra och frågade om ja hade tid att klippa mej på söndag *läs-IDAG*

Javisst, glad i hågen att de Ä-N-T-L-I-G-E-N blir av.... har inte klippt mej sen före jul... ekonomin tillåter helt enkelt inte sånna utsvävningar... *liksom-inte-de-billigaste-man-gör!!!*


Iallafall så sa jag ett rungande JAAAAA... *ni hörde va?*


Jaja, lördagen sniglar sej fram... typ... man är som en ivrig unge som väntar på just DE DÄR.... jultomten, godispåsen and så on...


Så kommer då äntligen dagen D.... å så säger syrran hos frissan... "ja åsså ska hon ha permanent i håret med" VAAAAAAAAAAAAA ja stum... å tårarna nästan kommer smygande.... de kunde ja väl aldrig drömma om... klippa sej är ju för tusikken NOG dyrt... åså en permanent....


Jabadabadoooooo... jippie kajjej... lyckliga jag... *fnissar dumt igen*


så nu sitter jag här, med krulligt hår och nyyyyyyklippt hår... hår som inte skriiiiiiker så fort man sätter en kam/borste i de... som inte stannar hackandes igenom alla tovar som de ju givetvis blir när man inte klippt sej på evigheter...


Gissa om ja e lylli nuuuuuu :0)


Hahahaha... ja de hände ju en rätt fånig grej efteråt, när jag kommer hem till pappsen *va bjudna på middag där efteråt* så säger ja till syrran, -faan att ja inte sa till om luggen, frissan hade klippt den, men inte klippt upp den, så luggen va typ platt, å de är inte min grej riktigt... så syrran fick ta fram saxen *fniss* å klippa håret efter frissabesöket... smart va?


Sen imorron tänker jag sätta toning i håret, för den här färgen går fetbort... 


Meeeeeen, annars så är ja superduperglad idag!


Natti natti, om man nu törs ligga på skallen :0)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards