Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Eva - 20 oktober 2009 22:49

Glömt/förträngt.. eller helt enkelt inte haft tid/ork till att uppdatera. *thats it*


Har vart sysselsatt med att träna, idag har vart en bra tränardag Flört De närmar sej ju med stormsteg... ÄN så länge är nerverna på plats.. men av erfarenhet så vet ja ju hur dagen innan OCH tävlingsdagen kommer att kännas i tävlingsnerven... de är då man undrar VARFÖR i hele friden utsätter man sej för de hela... å dessutom FRIVILLIGT... de finns inte ens ett uns hot bakom de hela med att sitta å fylla i anmblanketten.. inte heller att betala in dessa pengar för att tävla... Nopp beslutet är helt å hållet frivilligt... *tvångsintagning???* mmm kanske det...


MEN till de hela hör ju att de på nåt sätt är förbannat roligt!!! att utsätta sej för detta gissel Förvånad

att träna inför att komma ut på tävlingsplanen är förbaskat roligt! en utmaning å deeeeee gillar jag.... att de sen inte går som man vill de får man ta med en nypa salt. Det är trots allt inga maskiner man tävlar med. '


Att ha kul på vägen, de gör resan helt klart spännande och inspirerande. Att se pusselbitarna falla på plats både på mej själv, och hunden. Att gör jag si så blir de kanske... så... observera att jag skrev KANSKE... de är många gånger man inte begriper va fasen man gör för fel... när allt bara går troll i momentet... å sen dagen efter... tja då går de hur bra som helst... skulle verkligen behöva någon som filmade så man verkligen såg va man pysslar med där ute på träningsplanen... Men de tillhör framtiden... har ingen videokamera..


Å nästa stoooooooora problem... som håller på att reta gallfeber på mej... BIL-LÖSHETEN!!!! jo visst... vi HAR ju chevan... men jag vägrar köra eländet... den startar när den själv vill... å JAG kan inget om bilar på så vis... J vet ju presis vad han ska göra när de händer nåt...


Så en biiiiiiiiiiiil *kommsikommsiiiiii* behöver verkligen en som jag själv kan använda.... som nu ikväll, fick J sitta i bilen i flera timmar för att jag skulle träna... de ÄR verkligen inge kul... varken för mej som har de i skallen hele tiden, å sen stackarn som får sitta där å bara vänta.........


Näpp... bäst å hämta in mer ved.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards