Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Eva - 7 augusti 2008 08:53

mina bästaste grannisar.... "söstra mi" tänk vad tiden går. Tyckte nyss Nick va en liten parvel, och i dagsläget så fyller hans bror snart 1 år! och "söstrami" fick en kanonpresent i form av en liten Robin :0)


Snart börjar dom båda dagis, och innan man vet ordet av det så kör dom väl moppe, har flickvänner and so on...... ja jisses.... Det är verkligen på barnen man ser att tiden tickar oavbrutet på, själv tycker man att man lever samma å samma dag ut och dag in.... vart tar livet vägen... vad gör man av det... tja.... tankarna kan man verkligen fundera på.


------

Igår började jag måla några lådhurtsar, eller va man ska kalla det, en bokhylla som jag "tjatat" om att få ner hur länge sen som helst. Nu är detta gjort, och nu har jag som sagt börjat få färg på dom. Kanske man äntligen får ordning på alla papper och annat!


Ringde även pappsen igår och bad honom kolla hur mycket nya slangar att förlänga till varmvattenberedaren skulle kosta.... tyvärr en omöjlig summa i dagsläget.... men men, den som lever få se... vill så gärna ha bort den stora dumma burken från toan, ställa den in mot väggen och få fram tvättmaskinen, i dagsläget får jag knappt IN tvätten pga att det är så förbajjat trångt. Men men, en dag i taget.


------

Igårkväll startade onsdagsträningarna igen på klubben... ja åkte dit såklart, en god stund i förväg för att träna Kira... och hon va tyvärr inte alls me på noterna igår... i förrgår gick hon klockrent... men igår tyckte hon inte de va lika roligt... eller så är det väl såklart som så att jag inte va på tiotusen topp heller :0) (aldrig hundens fel, eller) *hehe*

TILLS, ja kom på att börja med ett helt nytt moment, sitt under gång....


Jäklar anamna, då vakna hon till... så jag får helt enkelt sluta traggla och lägga in mer moment som ska läras in.

Nåja, tillbaka till gårdagens kvällsträning, tyvärr så var det inte många som visste om att vi började igår, så det kom inte många... men men, de som kom hade såklart trevligt :0)


Näpp, nu väntar färgburken och rollern...

ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards