Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Eva - 9 juli 2008 14:18

The same precidus as last day............. eller hur fan de nu stavas :0)


Me andra ord, ONT ONT SUPERJÄVLA ONT! nu har jag iallafall tagit mej i kragen och fått en tid till tandläkaren... så imorron kl 07:20 ska jag dit.... om jag överlever dagen vill säga....


Inte underligt att tävlingen gick som den gick, visst, de låter säkert som en jävla bortförklaring men de skiter jag i, jag vet vad Kira kan, och hon är väldigt väldigt känslig på hur jag beter mej, så är de....


Kollade tävlingskalendern idag, och har anmält mej till fler tävlingar.


Har även fattat det tråkiga beslutet men dock nödvändiga för min egen del... att sluta träna sök för tillfället, jag behöver tid för att hämta igen mej, och samtidigt fokusera på att komma någonstanns i tävlandet, som det känns nu så blir det varken hackat eller malet... blir helt enkelt för splittrat alltihopa... så nu blir det lydnad, spåret, och vattenarbete som fokus kommer att ligga på, och kommande kurs i Rallylydnad... men dit är det ett par veckor... :0)


Näpp nu ger jag mej för idag... resultatet från tävlingen igår finns att "beskådas" på hundarnas hemsida...


Ha de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards