Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Eva - 31 maj 2008 18:24

Så skönt ute, å så får man inte vara i solen!!! *pest å pina*


Åkte en sväng idag, handlade lite och jag slocknade ovaggad sedan, märks att man inte är pigg.


Iallafall så påtade å donade vi lite i trädgården på eftermiddagen, skulle börja flytta en massa stenar runt dammen men si de gack int de inte.... så de få bli en annan dag å en annan historia..


Snacka om att det är TOMT!!! att man kan sakna någon så mye :0) Ingen Nick som ropar "Ea"........ men men, snart är helgen slut... iof så kan de va bra de med, för ja vette 17 om jag orkat engagera mej så värst mkt...


Hundarna då, jaa dom é slöa av värmen, for förbi så dom fick bada och där hittade vi en massa stenar som ja "bara vill haaaaaa" *stenmani* njeeeeeeeee inte ja inte *asg*

Så imorron om jag orkar så blir det nog en badtur med viffarna och några små stenar med i en påse...


nu ska jag bara vila framför dumburken, på sin höjd masa mej till köket och leta fram mina inhandlade jordgubbar :0) mumms fillibabba...


hade.........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards