Alla inlägg den 18 april 2008

Av Eva - 18 april 2008 19:13

En virrig dag... som började i arla morronstund :0)

Beslutade oss för att göra ett besök till Övik. Jag hade fått vetskap om en jättesnygg "tröjja" eller blusliknande sak :0) och det var superduper billigt.... på Indiska.. i vanliga fall tycker jag att dom har rätt knepiga kläder, iallfall storlekarna. Men som sagt, ett besök slutade med TVÅ besök dit *asg* ...... anledningen var att jag "råkade" visa min syster kläderna så då ville hon med ha :0)

Så jag gjorde två st fyndtröjjor för 100kr! KANON va. Passar en fattiglapp som mej *asg*


Sedan blev det de sedvanliga ÖB/RUSTA/WILLIES... sen for vi helt sonika hem, fast dagen hade ändå gått.......vi åkte en sväng till Hemköp nyss för givetvis glömde vi både mjölk och fil. Men.... då passade vi även på att köpa oss varsinn Milkshake!!! mummmmmmmmmms.... bara ett ställe som börjat med de ännu i denna "håla".


Imorron blir de först sökträning och sedan så ska ju givetvis även UFFE firas! han fyller nämligen 40 år imorron!! GRATTIS i förskott till honom... just nu är dom i Sollefteå och bowlar, sedan skulle dom äta där med....


Näpp, over and out från mej...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards