Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Eva - 14 oktober 2008 20:18

kan sammanfatta dagen idag... + lite annat smått och gott... både irriterande saker såsom ÄNNU mer fel på bilskrutten, en startmotor som är väck... visst... de går att få tag i... men ja vill inte ens börja tänka på kostnaden vi får lägga ut för att få den att gå!!! så jävla less nu.... Utan bil är verkligen INTE KUL I NORRLAND! fan tänk om man inte haft grannar som ställer upp!


Men imorron blir ja återigen billös.... och förhoppningsvis kanske de löser sej till på fredag.... söndag har jag ordnat med saaben... tack och lov....


Nåja, de va bilskrutten de...


Började dagen med ett "efterlängtat" läkarbesök... som skulle vart fixat för hur länge sen som helst.... men som sagt, sjukvården är verkligen en SJUK vård.... Nu blir det då så mkt mer istället, än att få ha gjort ett riktigt läkarbesök i TID så att säga.... de som står härnäst är nu en röntgen av lungorna... och sen blev det taget en jkla drös med prover... vilket jag hoppas INTE DRÖJER lika länge som sist!!!


På eftermiddagen så gick vi ut och gick, barnen "söstra mi" och jag + hundarna... en trivsam promenad...


Sedan körde jag ett kort lydnadspass på hemmaplan... 

Middag, och sedan iväg på klubben för nästa lydnadspass.... fick hjälp med dirigering av hela lydnadsettan... gick jättebra alltihopa utom de där förbajjade ställandet! ja som trodde i min enfald att de satt nu... men icke sa nicke.... och sen HOPPET!!! tja då fick fröken för sej att "tja ja springer BREVID" där står man som ett fån och undrar VAAAAAAAAAA va fan hände... så omigen, ställer mej brevid, lämnar Kira, och går på andra sidan för kommando "hopp" å va gör hon.... tja... gör samma visa IGEN??? va nudå... sen visade jag med handen, och då förstod hon väl de hela.... men man blir verkligen PAFF!!! 


Nåja.... de gick som sagt rätt hyfsat.... så de borde gå vägen på söndag...


Näpp nu väntar soffan en stund och sen hopp i säng....


Ha de..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards